Tuesday, February 2, 2010

Kesabaran untuk menolak kebodohan orang yang bodoh


Apakah maksud tajuk di atas? .................
Dari mgu lepas hingga ke hari ini aku tk tahu mcm mana nak luahkan perasaan aku..
Yang pentingnya aku bengang..Arghhh...













Sbbnya?? mudah..kerana aku bukan jenis yang blh terima bab2 kawan back stabber dan yang suka2 tabur fitnah merata bersepah..especiallynya kepada mereka2 yang aku bantu dari bawah..

MyEm0.Com

Kalau ikutkan hati dan perasaan mmg ingin saja ku lakukan seperti di atas tetapi diriku masih waras..













* muka sedang marah




Aku rasa sedih sbb aku ikhlas tolong sesama muslim. Tolong sedaya upaya aku. Tp akhirnya ini yang aku dpt. Nak cover diri die yang suci murni tu die ckp aku dibayar untuk tlg die. Sengkek sgt ke aku ni?? Patutke kita tabur fitnah dan buat musuh pada org yang tolong memudahkan perjalanan hidup kita? Tk tahu bersyukur ker? Tk tahu malu ker? Manusia apakah namanya itu?

MyEm0.Com

Semalam aku dh luahkan pada kawan aku baik aku kt Stabilo - Ana...kerana bestfren ku fatimah comel out ke Indon dan bestfren ku yg lg sorang hazra com tu bz mengandam..Dan pagi td aku dh luahkan ke pada mummy tersayang aku..Barula lega sikit hati ini untuk pergi bekerja la la la........

MyEm0.Com

Mungkin inilah namanya kehidupan..Aku tak tahu ape tindakan aku selanjutnya..namun aku berdoa semoga pmpn itu tahu ape ertinya bersyukur itu....Mungkin aku perlu lagi sekali renungkan : ~

Kawan jadi lawan, lawan jadi kawan. Ajaib betul! Apapun, setiap kejadian Allah ada hikmah-NYA.




2 comments: