Wednesday, April 28, 2010

Misi mencari baju semerah cinta Stilleto~

Merah itu menghairahkan..Eh ye ke? Ni pasal fatimah aziz al haj la cadangkan reunion sekolah aku sabtu ni tema red, black & white. Mentang2 die dh ada baju kaler merah. Abis aku ni??? Waaaa


Misi pertama bersama abg K :
Arahan kejam dr aku. Balik cpt tau ari ni org nak cr baju merah. Dengan abg K skali semangat ke hape. Ye la kan die pun ada program 1 May tu so kenela layan aku kang tk dapek g lak. Jahat woo. Abg K biaselah punctual, aku? ada la lewat cikit. Mula2 gi la HP. Takde berkenan. Pg plak DCM. Tkda gak. Last masa dlm kete,


Abg K : Nak cr kt mana lg?
Aku : Ntah ek. (org johor mestilah ada ek ek)
Abg K : Semua dh g asik tk berkenan je (eh mcm ayat frust je)
Aku : Tkpela. Nanti org cr sendiri je la.
Abg K : Ngada tul. Jom g mkn? (ah sudah. nak mkn lak)
Aku : Tknakla. G Sutera Mall jom.
Abg K : Dh kul 9.45. Mana sempat. Senang pakai baju kurung je.

Eh. Aku tahu aku suke pakai bj kurung. bj kurung adalah bj kegemaran aku. Tp kalau dh aku tk berkenan tkkanla nak cadangkan pakai bj kurung masa reunion abg K oi. Geram wehh!

Misi kedua bersama Fatimah Al Haj :
Pmpn ni masuk keje tgh hari. Dh tu gamaknya balik mlm la kan. Hadoo..Nak beli mcm2 tp balik mlm. Papehal mkn dulu. Lutut dh mengeletor. Lapo. Pastu tgk le kedai2 manala tahu ada baju yg aku berkenan. Eh skali si minah ni lak yg sentap baju. Masa fad testing baju aku tguler die depan bilik mengetest tu. Bilik yg  sebelah tu ada org. Skali aku dgr sora laki ngan pmpn bisik2. Aku wat bodoh je la. Ye la semenjak 2 menjak ni aku asik mimpi antu je. Bajet tu cume imaginasi aku la sora2 tu. Hahaha. Skali selak pintu tu terbukak. Dh tk sedap duduk. Si fad ni test baju ke jahit baju dlm bilik lama bebenor. Dr bilik tu kuar laki ngan pmpn u olls. Bukan budak muda remaja tp dh masuk group pakcik2 makcik2. Pakcik tu kuar selambe je. Tp makcik tu ada malu la gak. Senyum2 kt aku. Romantik ke gitu? Tkleh ke tgu kt luar bilik ngetest tu kalau nak komen pun? Hai mcm2. Dh tk dpt baju aku stress ler kan. Balik opis minah ni tepon ijan. G kalaoke. Wah gitu. Leh plak lupekan misi penting. Tgh melalak. Si fad lesap. Skali balik bawak balik kasut. Eh. ni aku yg nak cr baju tk dpt2 ko siap dpt angkut kasut skali. Panassss aku.

P/S : mana lg aku nak cr baju...lg 3 ari jeeeeee dem

2 comments:

  1. eleh last2 pakai kaler itam..tak merah tul la die ni

    ReplyDelete
  2. abis tk jupe...cube kalau aku pakai bj merah gerenti menang...:P

    ReplyDelete